Dealer BMW Premium Arena Kalisz | 799 600 404799 600 404
|
Sprawdź dojazd
Całodobowa pomoc drogowa Premium Arena 507 012 390
JAK POSTĘPOWAĆ PRZY WYPADKU DROGOWYM
JAK POSTĘPOWAĆ W RAZIE KOLIZJI DROGOWEJ
W celu sprawnego i prawidłowego przeprowadzenia procesu likwidacji szkody, niezbędne jest przedstawienie następujących dokumentów:
Dodatkowo przy szkodzie z Ubezpieczania OC sprawcy potrzebne będą:
Jeżeli dojdzie to wypadku lub kolizji samochodowe,j będziemy ubiegać się o odszkodowanie z polisy OC / AC. Aby ocenić zakres uszkodzeń niezbędne będzie wykonanie oględzin uszkodzonego pojazdu.
Dla bezpieczeństwa i usprawnienia całego procesu rekomendujemy, aby całą procedurą zajął się nasz Autoryzowany Serwis BMW i MINI Premium Arena.
Wykwalifikowana kadra blacharsko-lakiernicza służy Państwu pomocą:
Zatwierdzenie kosztów naprawy
Ubezpieczyciel potwierdza przesłany przez serwis kosztorys. Po jego akceptacji następuje zamówienie uwzględnionych w nim części. W niektórych, spornych przypadkach techniczna akceptacja kosztorysu powinna być potwierdzona informacją od Towarzystwa Ubezpieczeniowego o braku przeciwwskazań do wypłaty odszkodowania.
Zamówienie części
Proces zamówienia części niezbędnych do naprawy uszkodzonego pojazdu, zapoczątkowany jest zatwierdzeniem kosztorysu i potwierdzeniem dostarczenia wszelkiej dokumentacji do ubezpieczyciela.
Powyższe zasady nie stanowią przepisów prawa i mają jedynie charakter informacyjny.
Należy pamiętać, że Klient decyduje o dacie zamówienia części i rozpoczęciu naprawy. Opisana procedura ma jedynie na celu ustalenie wszelkich kwestii z ubezpieczycielem,
tak aby całość kosztów była pokryta przez towarzystwo ubezpieczeniowe.
Jako certyfikowany serwis blacharsko-lakierniczy BMW gwarantujemy:
Po wykonanej naprawie wystawiamy certyfikat potwierdzający zgodność z najnowszą technologią napraw blacharsko-lakierniczych BMW. Certyfikat gwarantuje, że wszystkie etapy naprawy są kontrolowane pod kątem Standardów BMW.
Decyzja o wydaniu pojazdu
Serwis BMW i MINI Premium Arena dysponuje działem kontroli wewnętrznej, który ma za zadanie zweryfikować poprawność wykonanej naprawy. Od wyników kontroli uzależniona jest decyzja o wydaniu sprawnego i bezpiecznego pojazdu Klientowi.
Wypłata odszkodowania
Proces naprawy uszkodzonego pojazdu zakończony jest wystawieniem faktury. Towarzystwo Ubezpieczeń weryfikuje czy zakres faktury jest zgodny z zatwierdzonym wcześniej kosztorysem.
Po akceptacji wszystkich otrzymanych dokumentów potrzebnych do rozliczenia szkody, ubezpieczyciel przejmuje odpowiedzialności za szkodę oraz wypłaca odszkodowanie. W przypadku braku odpowiedzialności lub odmowy wypłaty odszkodowania przez zakład ubezpieczeniowy, Klient zobowiązany jest do pokrycia kosztów naprawy.
Powyższe zasady nie stanowią przepisów prawa i mają jedynie charakter informacyjny.
Całodobowa pomoc drogowa Premium Arena 507 012 390
JAK POSTĘPOWAĆ PRZY WYPADKU DROGOWYM
JAK POSTĘPOWAĆ W RAZIE KOLIZJI DROGOWEJ
W celu sprawnego i prawidłowego przeprowadzenia procesu likwidacji szkody, niezbędne jest przedstawienie następujących dokumentów:
Dodatkowo przy szkodzie z Ubezpieczania OC sprawcy potrzebne będą:
Jeżeli dojdzie to wypadku lub kolizji samochodowe,j będziemy ubiegać się o odszkodowanie z polisy OC / AC. Aby ocenić zakres uszkodzeń niezbędne będzie wykonanie oględzin uszkodzonego pojazdu.
Dla bezpieczeństwa i usprawnienia całego procesu rekomendujemy, aby całą procedurą zajął się nasz Autoryzowany Serwis BMW i MINI Premium Arena.
Wykwalifikowana kadra blacharsko-lakiernicza służy Państwu pomocą:
Zatwierdzenie kosztów naprawy
Ubezpieczyciel potwierdza przesłany przez serwis kosztorys. Po jego akceptacji następuje zamówienie uwzględnionych w nim części. W niektórych, spornych przypadkach techniczna akceptacja kosztorysu powinna być potwierdzona informacją od Towarzystwa Ubezpieczeniowego o braku przeciwwskazań do wypłaty odszkodowania.
Zamówienie części
Proces zamówienia części niezbędnych do naprawy uszkodzonego pojazdu, zapoczątkowany jest zatwierdzeniem kosztorysu i potwierdzeniem dostarczenia wszelkiej dokumentacji do ubezpieczyciela.
Powyższe zasady nie stanowią przepisów prawa i mają jedynie charakter informacyjny.
Należy pamiętać, że Klient decyduje o dacie zamówienia części i rozpoczęciu naprawy. Opisana procedura ma jedynie na celu ustalenie wszelkich kwestii z ubezpieczycielem,
tak aby całość kosztów była pokryta przez towarzystwo ubezpieczeniowe.
Jako certyfikowany serwis blacharsko-lakierniczy BMW gwarantujemy:
Po wykonanej naprawie wystawiamy certyfikat potwierdzający zgodność z najnowszą technologią napraw blacharsko-lakierniczych BMW. Certyfikat gwarantuje, że wszystkie etapy naprawy są kontrolowane pod kątem Standardów BMW.
Decyzja o wydaniu pojazdu
Serwis BMW i MINI Premium Arena dysponuje działem kontroli wewnętrznej, który ma za zadanie zweryfikować poprawność wykonanej naprawy. Od wyników kontroli uzależniona jest decyzja o wydaniu sprawnego i bezpiecznego pojazdu Klientowi.
Wypłata odszkodowania
Proces naprawy uszkodzonego pojazdu zakończony jest wystawieniem faktury. Towarzystwo Ubezpieczeń weryfikuje czy zakres faktury jest zgodny z zatwierdzonym wcześniej kosztorysem.
Po akceptacji wszystkich otrzymanych dokumentów potrzebnych do rozliczenia szkody, ubezpieczyciel przejmuje odpowiedzialności za szkodę oraz wypłaca odszkodowanie. W przypadku braku odpowiedzialności lub odmowy wypłaty odszkodowania przez zakład ubezpieczeniowy, Klient zobowiązany jest do pokrycia kosztów naprawy.
Powyższe zasady nie stanowią przepisów prawa i mają jedynie charakter informacyjny.
Całodobowa pomoc drogowa Premium Arena 507 012 390
JAK POSTĘPOWAĆ PRZY WYPADKU DROGOWYM
JAK POSTĘPOWAĆ W RAZIE KOLIZJI DROGOWEJ
W celu sprawnego i prawidłowego przeprowadzenia procesu likwidacji szkody, niezbędne jest przedstawienie następujących dokumentów:
Dodatkowo przy szkodzie z Ubezpieczania OC sprawcy potrzebne będą:
Jeżeli dojdzie to wypadku lub kolizji samochodowe,j będziemy ubiegać się o odszkodowanie z polisy OC / AC. Aby ocenić zakres uszkodzeń niezbędne będzie wykonanie oględzin uszkodzonego pojazdu.
Dla bezpieczeństwa i usprawnienia całego procesu rekomendujemy, aby całą procedurą zajął się nasz Autoryzowany Serwis BMW i MINI Premium Arena.
Wykwalifikowana kadra blacharsko-lakiernicza służy Państwu pomocą:
Zatwierdzenie kosztów naprawy
Ubezpieczyciel potwierdza przesłany przez serwis kosztorys. Po jego akceptacji następuje zamówienie uwzględnionych w nim części. W niektórych, spornych przypadkach techniczna akceptacja kosztorysu powinna być potwierdzona informacją od Towarzystwa Ubezpieczeniowego o braku przeciwwskazań do wypłaty odszkodowania.
Zamówienie części
Proces zamówienia części niezbędnych do naprawy uszkodzonego pojazdu, zapoczątkowany jest zatwierdzeniem kosztorysu i potwierdzeniem dostarczenia wszelkiej dokumentacji do ubezpieczyciela.
Powyższe zasady nie stanowią przepisów prawa i mają jedynie charakter informacyjny.
Należy pamiętać, że Klient decyduje o dacie zamówienia części i rozpoczęciu naprawy. Opisana procedura ma jedynie na celu ustalenie wszelkich kwestii z ubezpieczycielem,
tak aby całość kosztów była pokryta przez towarzystwo ubezpieczeniowe.
Jako certyfikowany serwis blacharsko-lakierniczy BMW gwarantujemy:
Po wykonanej naprawie wystawiamy certyfikat potwierdzający zgodność z najnowszą technologią napraw blacharsko-lakierniczych BMW. Certyfikat gwarantuje, że wszystkie etapy naprawy są kontrolowane pod kątem Standardów BMW.
Decyzja o wydaniu pojazdu
Serwis BMW i MINI Premium Arena dysponuje działem kontroli wewnętrznej, który ma za zadanie zweryfikować poprawność wykonanej naprawy. Od wyników kontroli uzależniona jest decyzja o wydaniu sprawnego i bezpiecznego pojazdu Klientowi.
Wypłata odszkodowania
Proces naprawy uszkodzonego pojazdu zakończony jest wystawieniem faktury. Towarzystwo Ubezpieczeń weryfikuje czy zakres faktury jest zgodny z zatwierdzonym wcześniej kosztorysem.
Po akceptacji wszystkich otrzymanych dokumentów potrzebnych do rozliczenia szkody, ubezpieczyciel przejmuje odpowiedzialności za szkodę oraz wypłaca odszkodowanie. W przypadku braku odpowiedzialności lub odmowy wypłaty odszkodowania przez zakład ubezpieczeniowy, Klient zobowiązany jest do pokrycia kosztów naprawy.
Powyższe zasady nie stanowią przepisów prawa i mają jedynie charakter informacyjny.
Stłuczka może zdarzyć w każdej chwili. W naszym serwisie wykonujemy naprawy powypadkowe BMW. W przypadku kolizji w pierwszej kolejności należy poinformować nas o zdarzeniu oraz przygotować odpowiednie dokumenty. Następnie pojazd będzie musiał przejść oględziny, po to aby móc ocenić uszkodzenia. Kolejnym krokiem jest zatwierdzenie kosztów naprawy przez ubezpieczyciela, który otrzymał od serwisu kosztorys. W momencie gdy Klient zdecyduje się na usunięcie usterki powstałej w wyniku kolizji, zostają zamówione odpowiednie części, a następnie ich wymiana. Po zakończeniu wszystkich etapów następuje wypłata odszkodowania przez ubezpieczyciela.
Jak widać usunięcie usterek w BMW może przebiegać szybko i sprawnie.